Otomatik Tıbbi Malzeme Yönetim Sistemi

SupplySMART® Otomatik Tıbbi Malzeme Yönetim Sistemi, kullanım noktasında tıbbi malzemeleri kontrol eden, kullanımı kolay ve otomatik malzeme dağıtım istasyonudur.

Tıbbi malzeme deposunun malzeme yönetim süreçlerini optimize ederek, malzemelerin depodan servislere ve hasta için kullanımına kadar gerçek zamanlı izlenebilmesine olanak sağlar; hasta bakım kalitesini arttırırken, hastanenin direkt ve dolaylı maliyetlerini düşürür.

Sistemin Kazanımları

  • Hasta güvenliğinde ve sağlık bakım kalitesinde artış
  • Malzeme giderlerinde tasarruf
  • Malzeme Yönetiminde hemşirelik zaman tasarrufu
  • Miadı dolan ürün kaybının önlenmesi
  • Lot ve Seri Numarası takibi imkanı

Sistem Özellikleri

Kapsamlı ve kullanımı kolay raporlama becerisiyle, malzemelere her zaman ve her yerde erişimi sağlamak için gerçek zamanlı hasta ve malzeme bilgisini temin eder.

SupplySMART® mevcut hastane bilgi yönetim sistemi (HBYS) ile yapılan ERP, faturalandırma ve ADT (Kabul-Taburcu-Transfer) sistemi entegrasyonları sayesinde, gerçek zamanlı çalışmaktadır. Bu özellik dokümantasyona harcanan zamanı azaltır, manuel faturalandırmayı ortadan kaldırır, masraf yönetimi ve gelir kontrolünü üst düzeye çıkartır ve stok tutarlılığını sağlar.

Kullanıcı malzemeleri alıp, sistemden çıktığı anda, alınan tüm malzemeler stoktan düşer ve hasta hesabına faturalanır. Malzeme sisteme iade edildiğinde, aynı şekilde stoka geri alınır ve hastanın fatura kaydından düşülür. Böylece hem stok takibi hem de gelir kontrol altına alınmış olur.

ESNEKLİĞİ DENEYİMLE